BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du interesseret i beskæftigelsesområdet, i mennesker og i samarbejde?
Vi har brug for en sagsbehandler, der kan hjælpe sygemeldte borgere med at fastholde eller genskabe kontakten til arbejdsmarkedet. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
- at tale med borgere, arbejdsgivere og samarbejdspartnere
- at støtte borgernes tilbagevenden til beskæftigelse
- at vurdere uarbejdsdygtigheden - både den smalle, den brede og den stationære
- at sætte indsatser i værk og følge op på udviklingen
- at forberede sager til rehabiliteringsteammøde.
Om os
Vores jobcenter er kendetegnet ved et godt internt samarbejde. Vi har vores egne beskæftigelsesrettede tilbud, der klarer alt fra stresshåndtering til at hjælpe borgerne med en ny vej. Vi har også egen virksomhedsservice, der klarer alt fra praktikker til masserekrutteringer. Vi vægter desuden det tværfaglige samarbejde med socialområdet, familieområdet og sundhedsområdet højt.
Du bliver en del af Job & Helbred, som arbejder med sygedagpenge, jobafklaringsforløb og fleksjob. Du vil få oplæring af din sidemand. Vores faglige koordinator står for individuel sparring og fælles læring. Og så står vi alle sammen for at være hinandens gode arbejdsmiljø.
Arbejdsområdet vil være sygedagpenge eller jobafklaring eller begge dele om nødvendigt. Vores sagsbehandlingssystem er Fasit.
Din profil
- Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler – eller kan tilbyde en anden relevant uddannelse/erfaring.
- Du har måske i forvejen kendskab til lov om sygedagpenge og lov om en aktiv beskæftigelsesindsats – eller anden lovgivning om job og helbred.
- Du trives med at være i kontakt med borgere og arbejdsgivere og kan skrive letlæseligt og forståeligt.
- Du tager ansvar for, at vi har det godt med hinanden både fagligt og socialt.
Vi kan tilbyde dig:
- En velfungerende arbejdsplads, hvor man tager ansvar for, at vi har det godt med hinanden.
- Et selvstændigt job, hvor du har mulighed for at præge stillingen.
- Dygtige kolleger og faglig sparring med kolleger, faglig koordinator og leder.
- Faglige og sociale arrangementer
- Vi har en aktiv medarbejderklub, som arrangerer gode oplevelser og sjove arrangementer for medarbejdere.
- Vi lægger vægt på trivsel og alle medarbejdere er omfattet af en sundhedsordning samt der er fri adgang til motionsrum.
Geografisk er rådhuset godt placeret 20 min. fra København, tæt på Helsingørmotorvejen og med gode offentlige transportforbindelser.
Løn- og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer, og vi har fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst med aflønning efter kvalifikationer og i henhold til principperne i Ny Løn. Arbejdsstedet er Fredensborg Kommunes Rådhus, Egevangen 3B, 2980 Kokkedal.
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og afholder løbende samtaler, dog ikke i ugerne 31 - 33.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Christina Holm på tlf. 24 44 40 99 eller teamleder Bente Fromm på tlf. 20 13 94 29. Vi arbejder begge i Job & Helbred.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Fredensborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Fredensborg Kommune, Egevangen 3B, 2980 Kokkedal
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://fredensborg.career.emply.com/ad/sagsbehandler-til-sygedagpenge-og-eller-jobafklaring/6a3mt2/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5873636